Hol található az üzlet?
Üzletünk nincs, az átadási ponton adjuk át a termék(ek)et előre egyeztetett időpontban.

Személyen Fóton vehető át a termék vagy GLS futárszolgálattal házhoz is tudjuk szállíttatni, erről részletesebben itt olvashatsz.

Hogyan működik a bérlés?

Személyes átvétel esetén
Előzetes megbeszélés után a helyszínen bemutatom a termék használatát, átolvasod és aláírod a bérleti szerződést, a számlát és a használati útmutatót átadom, átveszem a termék bérleti díját és a kauciót. Nem szokott 10 percnél tovább tartani.
A kölcsönzési feltételeket itt elolvashatod: itt

Házhozszállítás esetén
Ki kell tölteni az online szerződést, amit visszaigazoljuk emailben. Befizeted részünkre a díjakat és a következő munkanapon már küldjük is a termék(ek)et, 1-2 munkanapon belül a GLS fogja ezeket a részedre kiszállítani.

Van-e kaució?
Minden terméknél fel van tüntetve.

Van-e részletes leírás?
Igen, az Termék/Ár menüponton belül a termékre kattintva olvashatsz részletesebben.

Mennyibe kerül a bérlés?
Az Termék/Ár menüponton belül a termékre kattintva olvashatsz részletesebben.

Kölcsönzési lehetőségek
Személyes átvétel esetén akár 1 hónapot is bérelhetsz, házhozszállítás esetén minimum 3 hónap kötelező. Kedvezményt vehetsz igénybe, ha 3 vagy 6 hónapot fizetsz ki előre.
A kedvezményről itt olvashatsz.

Fizetési lehetőségek
Bankkártyás fizetés, előre utalás vagy személyes átvétel esetén készpénzzel fizethetsz.

Lehet hosszabbítani?
Igen, a bérleti szerződés lejárat előtt 1 héttel telefonon vagy írásban kell jelezni, ha hosszabbítani szeretnél, melyet mi visszaigazolunk.

Mikor kell visszavinni a terméket?
Személyesen legkésőbb az utolsó napon vissza kell hozni, ha házhozszállítással béreltél, a kölcsönzés utolsó napján kell feladnod a csomagot részünkre.
Ha nem kerül időben feladásra, illetve visszahozatalra a termék, napi díjat számítunk fel, melynek összege minden megkezdett napra vonatkozik: 400 Ft / nap / termék.

Mit bérelhetek házhozszállítással?
Minden terméket.

Mi történik, ha a termék meghibásodik?
Minden tőlünk bérelt termék karbantartott és hibátlan állapotú, cseregaranciális.

Két eset lehetséges:

– Amennyiben rongálás történt valamely kölcsönzött eszközön, a javítás és a munkából kiesés költsége a bérlőt terheli. A költségek kiszámítása a mindenkori szervíz és/vagy kiskereskedelmi fogyasztói ár alapján történik!

– Ha gyári meghibásodás történik.

Kérlek mindkét esetben vedd fel velünk azonnal a kapcsolatot.
Mindkét esetben csereterméket adunk át részedre, melyért előre egyeztetett időpontban tudunk átadni a Fót, Késmárk utca 2. -ben.

Tartalmaz e elemet a termék?
A bérelendő termékeket minden esetben “használatra kész” állapotban küldjük el/adjuk át a részedre, elemek a csomag tartalmát képezik.

A terméket hova kell visszapostázni/visszavinni?
Sántha-Bodnár Beáta e.v.
2151 Fót, Késmárk utca 2. 1.ajtó

1 hónap múlva születik csak a kisbabám, tudok előre eszközt foglalni?
Természetesen. E-mailben kérlek az alábbi adatokat küld el:
– név
– telefonszám
– mi(k)re lesz szükséged
– mettől-meddig lesz rá szükséged

Online szerződést töltöttem ki, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit kell tennem?
Ilyen esetben kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot és megoldjuk a problémát.

Hétvégén is lehet kölcsönözni?
Igen, nálunk nincs hétvége és ünnepnap. Telefonon előre egyeztetett időpontban átveheted a terméket Fóton.

Több gép bérlése esetén van kedvezmény?
Igen. Ezeket itt olvashatod.