Gyakran ismételt kérdések

Bérlés, hosszabbítás

A legfőbb ok: olcsóbb bérelni, mint megvenni.

Az apróságok is van, hogy bosszantóak:
🔹 ha elromlik a termék, nincs csere – nálam van
🔹 nincs már szükséged az eszközre, csak teszed jobbra-balra
🔹 megveszel egy terméket több tízezer forintért, de jó ha féláron el tudod adni, és még sok-sok idődbe is telik, hogy megvegyék, addig a helyet foglalja
🔹 nem tudod, hogy számotokra megfelel e a termék, potyára veszel pl. egy orrszívót (kb 50e Ft)

Igen, vannak kedvezményeink:

  • több termék rendelés
  • termékajánlás 
  • hosszú távú bérlet esetén

Külön emailben fogunk tájékoztatni a pontos bérleti időről.

  • Személyes átvételkor: átadás másnapjától
  • Foxpost automata esetén: a csomag ELHELYEZÉSÉNEK másnapjától (nem az átvétel másnapjától)
  • GLS csomagküldő esetén: az első kézbesítés másnapjától (akkor is, ha csak 2. alkalom esetén sikerült az átvétel)
  • MPL csomagküldő esetén: átvétel másnapjától

Természetesen!

Személyesen is átadhatod a készpénzt, esetleg utalhatsz is vagy bankkártyával online is rendezheted az anyagiakat. Díjbekérőt küldünk és eldöntöd, hogy utalsz vagy bankkártyával fizetsz online.

A bérlési idő utolsó napján kell visszahozni a terméket vagy feladni az általad választott módon.

Visszaszállításról bővebb információ

Igen, visszajár, de minden megkezdett hónapot fizetni kell, illetve az adott kedvezmény érvényét veszti.

Példa:
3 hónapra a mérleget akciósan 4.500 Ft-ért lehet béreltél.
Mivel a 2. hónapot megkezdted, 2 havi díjat kell csak fizetned: 2 hónapra a mérleg 3.500 Ft-ba kerül akciósan, így 1.000 Ft a „visszajáró”.

Megrendelés, szállítás és visszaküldés

Válaszd ki a Termékek menüpontból a bérelni kívánt eszközt.

A Kölcsönzési feltétek után találod a bérlési funkciókat, a „Bérlési idő” gombbal kiválaszthatod, mennyi időre szeretnéd bérelni a terméket, majd a „Kosárba teszem” megnyomva a termék bekerül a kosárba. A kosarat felül, jobb oldalon találod meg.

Ha a kosár tartalmára kattintasz és kiválasztod a megrendelést, akkor már csak az adataidat kell megadnod. Ha sikeresen jártál el és minden fület, kötelezően kitöltendő adatot megadtál, akkor kapsz egy visszaigazoló e-mailt a megrendelésről.

Igen, mivel szerződéskötés is történik. Regisztráció

Kérlek várj egy kicsit, mert lehet, hogy nem azonnal, hanem pár perc múlva kapod meg az e-mailt, esetleg spam-be rakja a levelet. Ha 1 óra elteltével sem kaptál semmit, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot: +36 (70) 324 7307

Igen. Miután megrendelted a terméket, előzetesen mobilon szükséges egyeztetni, általában 16:30-19 óra között vagy hétvégén egész nap. Üzlettel nem rendelkezünk, a terméket az átadás-átvételi pontunkon tudod átvenni.

Cím: 2151 Fót, Késmárk utca 2.

Elérhetőség: +36 (70) 324 7307

Igen, a Gls futárszolgálat, MPL csomagszolgálat és a Foxpost segítségével. További információt itt találsz: SZÁLLÍTÁS

Általában 1-5 munkanap, szállítási módtól függően.

  • GLS futárszolgálat 1-2 munkanap
  • Foxpost automata 1-3 munkanap
  • MPL csomagszolgálat 2-5 munkanap.


A feladott küldemény nyomkövetéséről e-mailt küld a futárszolgálat.

Hétvégén vagy ünnepnapon leadott megrendelésedet az ezt követő első munkanapon dolgozzuk fel.

Árainkat itt találod: SZÁLLÍTÁS

A lehetőségeket itt találod: FIZETÉS

Igen, ha még nem adtuk fel a termékedet. Kérlek érdeklődj telefonon: +36 (70) 324 7307

Minden bérelhető termék adatlapján megtalálod ezt az információt. Például: mérleg esetén nem, légzésfigyelő esetén igen.

Igen, az alábbi oldalon bővebben olvashatsz a foglalási lehetőségről: FOGLALÁS

Igen, az alábbi oldalon bővebben olvashatsz a visszaküldési lehetőségekről: VISSZAKÜLDÉS

Termékek

Kérlek írj e-mailt (info@babaholmiberles.hu) vagy hívj minket telefonon: +36 (70) 324 7307

Ha bármi gond van a kikölcsönzött eszközzel, csak visszahozzod (személyes átvétel esetén) vagy visszaküldöd (házhozszállítással), és mi adunk/küldünk egy cserekészüléket helyette.

Igen, minden termékünkhöz adunk elemet, ha nem használható hálózati árammal.

Minden termékünket tisztítva és fertőtlenítve, működőképesen adjuk át.

Minden termékről van részletesen leírás vagy videó az oldalán.

Ha itt nem találsz választ a kérdésedre, vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon: +36 (70) 324 7307 vagy emailben: info@babaholmiberles.hu

A bérlő felelősséget vállal a tisztán tartásért. Ha erősen szennyezett eszközt hozol vissza, 10.000 Ft tisztítási díjat számítunk fel.

Két eset lehetséges:

– Amennyiben rongálás, eltulajdonítás történt a kölcsönzött eszközön, a javítás és a munkából kiesés költsége Téged terhel. Amennyiben annyira sérült a termék, hogy már javítani se lehet, vagy drágább lenne javíttatni, mint újat venni, a termék árát szintén Neked kell kifizetni, sajnos ezen esetekben a szállítási díjat is. A költségek kiszámítása a mindenkori szervíz és/vagy kiskereskedelmi fogyasztói ár alapján történik!

Az eszközök kiskeredelmi árai itt találhatóak. 

– Ha gyári meghibásodás történik.

Kérlek mindkét esetben vedd fel velünk azonnal a kapcsolatot: +36 (70) 324 7307

Mindkét esetben csereterméket adunk át részedre, melyért előre egyeztetett időpontban tudunk átadni a Fót, Késmárk utca 2-ben, szállítás esetén futárt küldünk a termékért, termékcserével.