Általános Szerződési Feltétek

Cégnév / Név:

Sántha-Bodnár Beáta e.v.

Székhely:

2151 Fót, Késmárk utca 2. 1.ajtó

Telefon:

70/324-7307

E-mail:

info@babaholmiberles.hu

Weboldal neve:

Babaholmi bérlés

Adószám:

67789870-1-33

Nyilvántartási szám:

50764954

Bankszámlaszám:

11773425-07366181 (OTP)

Kapcsolattartó neve:

Sántha-Bodnár Beáta

Hatályos: 2025.06.28.

Tárhelyszolgáltató adatai

Név: RACKFOREST KFT.

Levelezési cím: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.

E-mail cím: info@rackforest.com

Telefonszám: +36703624785

Általános Szerződési feltételek

Fogalmak

Felek: Eladó és Vevő együttesen

Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy

Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül

Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap vagy egyéb hirdetési felületei és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés

Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz

Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak

Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon bérletre, illetve értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi

Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy

Vevő: a Honlapon keresztül vagy egyéb hirdetési felület segítségével érdeklődő, majd elektronikusan vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy

Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti, a) a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint b) a jogszabályon alapuló kötelező jótállás

Vonatkozó jogszabályok

A Szerződésre a magyar jog előírásai az irányadóak, és különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről

2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről

2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről

151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól   

19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

1997. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról

2011. évi CXX. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról

AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról

AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)

ÁSZF hatálya, elfogadása

A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A honlapunk segítségével történő tájékozódást követő vásárlással Ön elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul az Ön és az Eladó között létrejövő szerződés részét képezi.

A SZERZŐDÉS NYELVE, A SZERZŐDÉS FORMÁJA

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja.

Árak

Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t. Az árak tájékoztató jellegűek. Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre. Amennyiben Eladó az árat hibásan tüntette fel, a már megkötött szerződések esetében az ÁSZF „Eljárás hibás ár” pontja alapján jár el.

ELJÁRÁS HIBÁS ÁR ESETÉN

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

• 0 Ft-os ár,

• kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált termék).

Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

Panaszügyintézés és jogérvényesitési lehetőségek

A fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Telefon: 70/324-7307

E-mail: info@babaholmiberles.hu

Levélben: 2151 Fót, Késmárk utca 2. 1.a.

A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.

A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni.

Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni.

Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.

Írásbeli panasz esetén a vállalkozás – kivéve, ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi előírása másképpen nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt.

Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg.

A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles.

A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

  1. a fogyasztó neve, lakcíme,
  2. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  3. a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  4. a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  5. a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
  6. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  7. telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál.

Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

  • Bírósági eljárás.

Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes. A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).

Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség.

A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása. A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének biztosítását célozza.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell:

  • a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
  • a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
  • ha az eljárásra a lakóhelye szerint illetékes testület helyett a szerződés teljesítésének helye vagy a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás székhelye szerinti békéltető testületet választja, a teljesítés helyére vonatkozó nyilatkozatát,
  • a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
  • a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
  • a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor,
  • a testület döntésére irányuló indítványt,
  • a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ pedig itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

Elnök: Dr. Bodnár József

E-mail cím: 
kerelem@baranyabekeltetes.hu
info@baranyabekeltetes.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-532

Fax száma: (76) 501-538

Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna

E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

Elnök: Dr. Bagdi László

E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hubmkik@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

Elnök: Dr. Tulipán Péter

E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Elnök: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Elnök: Dr. Horváth Károly

E-mail cím: info@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

Elnök: Dr. Vári Kovács József

E-mail cím: fmkik@fmkik.hubekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

Elnök: Horváth László

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745

Fax: 06-52-500-720

Elnök: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

Elnök: Dr. Gordos Csaba

E-mail cím:  bekeltetes@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

E-mail cím: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

Elnök: Dr. Rozsnyói György

E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

Elnök: Dr. Pongó Erik

E-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Telefonszáma: 06-1-269-0703

Fax száma: 06-1-269-0703

Elnök: dr. Csanádi Károly

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

Elnök: Dr. Novák Ferenc

E-mail cím:  skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 420-180

Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

Elnök: Dr. Gáll Ferenc

E-mail cím: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán

E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 814-111

Fax száma: (88) 412-150

Elnök: Dr. Vasvári Csaba

E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

Fax száma: (92) 550-525

Elnök: Dr. Molnár Sándor

E-mail cím: zmkik@zmkik.hu; zmbekelteto@zmkik.hu

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, ahol a fogyasztók beregisztrálhatnak, így lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék. Egy kérelmet kell kitölteni, mellyel a fogyasztók érvényesíteni tudják jogaikat.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el:  https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

Szerzői jogok

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll.

Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található valamennyi tartalom engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható.

A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.

A jogtulajdonos: Sántha-Bodnár Beáta egyéni vállalkozó

Egyéb

Részleges érvénytelenség

Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandók.

Magatartási kódex

Az Eladónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.

A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések

A weboldalon megjelenő adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99 %-os. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható.

A termékek lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás

A webáruházban a megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást. A termékoldalon található adatok tájékoztató jellegűek! A képek esetenként illusztrációk, a rajta lévő színek a valóságban eltérhetnek!

Az adatbeviteli hibák javítása – Felelősség a megadott adatok valóságáért

Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására. Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.

Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani.

Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja.

Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

Eljárás hibás ár esetén

Esetenként előfordulhat, hogy – pl. technikai hiba miatt – hibás ár szerepel a honlapon. Hibás ár esetén a megrendelést (az Ön ajánlatát) a hibás áron nem áll módunkban elfogadni, és nem vagyunk kötelesek a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés közöttünk. Amennyiben Ön hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a részünkről. Hibás áron történő Ön általi ajánlattétel (megrendelés) esetén az Eladó munkatársa felhívja az Ön figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. Ön a hibás ár helyett az Eladó által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között.

A honlap használata

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosár” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „Kosár” ikonra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, a „Rendelés” gomb megnyomásával megjelennek az általános szerződési feltételek, melyeket elolvasás után el kell fogadni, ezt követően kell kitöltenie a számlázási és szállítási adatokat, valamint  kiválasztani a fizetés módját  a hozzájuk tartozó szállítási költségekkel. A „rendelés áttekintése” gombra kattintva leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárba helyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a „Rendelés feladás” gombra. Áruházunkban regisztráció nélkül tud vásárolni.

A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)

Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt termékeknek, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a „Rendelés feladás” gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek, és a szerződés az Ön által a honlapon keresztül tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint.

Ön a „Rendelés feladás” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után. 

Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte

Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. Az Eladó legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A szerződés az Ön által tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre.

Fizetési módok

Online bankkártyás fizetés BARION-nal

Banki átutalás

A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti.

Az átutaláshoz szükséges adatok:

Kedvezményezett neve: Sántha-Bodnár Beáta

Kedvezményezett bankszámlaszáma: 11773425-07366181

Kedvezményezett bankja: OTP Bank

Kérjük, hogy a rendelésszámot és a megrendelő nevét az átutalás “közlemény” rovatában tüntesse fel! A kiszállítás csak az után lehetséges, miután a teljes vételár összege megérkezett a kedvezményezett bankszámlaszámra.

Készpénzes fizetés

Ön készpénzzel az alábbi esetekben tud fizetni:

  • Személyes átvétel Fóton (előre egyeztetve)
Átvételi módok, díjak

Személyes átvétel

Átvétel átadási pontunkon: 2151 Fót, Késmárk utca 2.

Kölcsönzött vagy új termékek szállításakor érvényes árak:

  • GLS házhozszállítással: 3.250 Ft
  • MPL csomagpostával: 3.500 Ft
  • Foxpost automata: 1.250 Ft

Egy csomag maximális súlya 50 kg, maximális övmérete (2 x szélesség + 2 x magasság + 1 x hosszúság) 300 cm lehet. Küldeményének maximális hosszúsága 175 cm lehet.

Teljesitési határidő

A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelezzük. Jelen általános szerződési feltételek elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy a megadott szállítási idő túllépése miatt az Eladó a kártérítési felelősségét kifejezetten kizárja.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben, amennyiben az adott termék gyártása megszűnt, vagy bármilyen oknál fogva nem beszerezhető.

Részben történő teljesítésre kizárólag az Önnel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg az Ön részére 5 munkanapon belül.

Jogfenntartás, tulajdonjogi kikötés

Amennyiben a Termék ára nem került teljes mértékben kifizetésre, az Eladó a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.

FOGYASZTÓI TÁJÉKOZTATÓ A 45/2014. (II. 26.) KORM. RENDELET ALAPJÁN

Tájékoztató a fogyasztó vevőt megillető elállási jogról

A Ptk. 8:1. § (1) bekezdés 3. pontja szerint fogyasztónak csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!

A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga.

A fogyasztó az elállási jogát a termék adásvételére irányuló szerződés esetén:

• a terméknek,

• több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,

• több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak

• ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától

számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

A fogyasztó elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

Elállási nyilatkozat, a fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása

A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy az oldalról is letölthető nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.

A fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége

Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát határidőn belül (14 nap) elküldi.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta. Az Eladó a fogyasztó elállási nyilatkozatát – annak megérkezését követően – köteles e-mail-ben, vagy írásban visszaigazolni.

Hatályos: 2025.06.28.
  1. Általános feltételek

1.1. Sántha-Bodnár Beáta egyéni vállalkozó (székhely: 2151 Fót, Késmárk utca 2. 1.a., nyilvántartási szám: 50764954, adószám: 67789870-1-33) (továbbiakban: Bérbeadó) és a Bérlő által az adott eszközre, gépre, berendezésre (továbbiakban: Eszköz) kötött bérleti keretszerződés jelen szerződési feltételekkel együtt érvényes, kizárólag jelen általános szerződési feltételek elfogadásával jöhet létre. Bérbeadó jelen általános szerződési feltételek elfogadását követően, a babaholmiberles.hu oldalon feltüntetett díjszabással adja bérbe bérlőnek a fenti oldalon található eszközöket. Jelen dokumentum alapján megkötött szerződések iktatásra kerülnek, későbbiekben visszakereshetőek, írásbeli szerződésnek minősülnek, magatartási kódexre nem utalnak, azonban Béres Károlyné egyéni vállalkozó magára nézve teljes mértékben kötelezőnek és betartandónak tekinti a 2008. évi XLVII. törvényt a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen magatartás tilalmáról.

1.2. A szerződés tárgya szerinti Eszköz minden esetben a Bérbeadó tulajdona, Bérlő tulajdonjogot a bérelt Eszközön a bérlet végén nem szerez.

1.3. Szolgáltatások közvetített szolgáltatást is tartalmazhatnak.

1.4. Bérlő a bérleti keretszerződés megkötésekor önkéntesen hozzájárul a bérleti keretszerződés megkötéséhez szükséges alábbi személyes adatok adatkezelési tájékoztató szerinti kezeléséhez: név, lakcím, e-mail cím, telefonszám, személyazonosító igazolvány száma, bankszámla száma, egyéni vállalkozó esetében: név, székhely, telefonszám, e-mail cím, adószám, személyazonosító igazolvány száma, bankszámla száma. Bérbeadó nevezett személyes adatokat harmadik személynek nem adja ki, kivéve azt az esetet, amikor a szerződés érvényesítése érdekében az feltétlenül szükséges. Fentiekben nevezett adatok megváltozása esetén a Bérlő 8 napon belül írásban köteles értesíteni a Bérbeadót.

1.5. Bérlő hozzájárulását adja, hogy amennyiben a Bérbeadóval szembeni fizetési kötelezettségét nem teljesíti, és emiatt – a behajtás érdekében – Bérbeadó követeléskezelő céget vesz igénybe, úgy jogosult a bérlő fentiekben nevezett személyes adatainak továbbítására a követeléskezelő részére. A követeléskezelő a Bérlő adatait a követelés és járulékos költségeinek (adminisztrációs díj, ügyvédi költségek) behajtása céljából a behajtás eredményes befejezésig (peres, peren kívüli és nem peres eljárásban) kezeli.

  1. Bérlés

2.1. Bérlő az eszköz(öke)t a babaholmiberles.hu oldalon választhatja ki, ahol megtekintheti az eszköz bérletének díját, továbbá a szükséges információkat a termékről. Megrendelést kizárólag oldalunkon keresztül megrendelve fogadunk el, Bérlőnek nincs lehetősége az eszközöket e-mail-ben és/vagy telefonon foglalni!

2.2. A babaholmiberles.hu oldalon az eszköz bérletének időtartamát Bérbeadó emailben és személyesen adja meg.

2.3. Az eszköz(ök) kiválasztását követően a Kosár gombra kattintással a bérelni kívánt eszköz(ök) a Kosárba kerülnek. A weboldal jobb felső sarkában lévő kosár ikonra kattintva előjön a Kosár tartalma, ahol a Rendelés gombra kattintva láthatóvá vállnak a szerződési feltétek, melyeket el kell fogadni a rendelés véglegesítéséhez.   A vásárlási feltételek elfogadása után a Bérlő áttér a rendelési adatok oldalra, ahol megadja személyes adatait (név, e-mail cím, telefonszám, személyi igazolvány szám, lakcímkártya szám), számlázási, valamint – amennyiben ez utóbbi a számlázási címtől eltér – a bérelt eszközök átvételének címét. A rendelési adatok oldalon a Fizetés résznél tudja jelölni a Bérlő, hogy melyik szállítási módot választja és annak milyen költsége van.

2.4. A rendelés áttekintése gomb megnyomásával ellenőrizhető a megrendelt szolgáltatás, valamint a megadott adatok.

2.5. A rendelés feladása gombra kattintva véglegesíthető a rendelés, vagy lehetőség van visszalépni és módosítani a szükséges adatokat!

2.6. A véglegesített rendelésről a Bérlő egy automatikus visszaigazoló e-mailt kap.A bérleti keretszerződés a Bérlő, valamint a Bérbeadó részéről nem kerül aláírásra, csak rendeléskor kell jelölni a tudomásul vételét. Ezt követően a megrendelés e-mail útján is megerősítésre kerül, melyben ismételten csatoljuk a szerződést.

2.7. A bérlet a rendelés leadásával jön létre, mellyel Bérlő elismeri, hogy előzetesen megismerte és elfogadta Bérbeadó honlapján is közzétett bérbeadásra vonatkozó általános szerződési feltételeket. A bérleti időt minden esetben az átvétel vagy az első kézbesítési kísérlet követő napjától számítja a Bérbeadó.

2.8. A bérleti keretszerződés a bérelt eszköz(ök) visszaadásának időpontjáig él, mely tény a szerződésen feltűntetésre kerül, melyet Bérlő és Bérbeadó aláírásával is elismer. Kaució visszafizetése is a visszaadással egyidejűleg történik meg Bérbeadó részéről, kivéve a postai úton visszaérkező Eszköz esetében, ahol az átfutási idő maximum 2 munkanap. A visszaadáskor kell rögzíteni az Eszköz műszaki állapotát, tartozékait, az esetleges hibákat.

2.9. Az Eszközök átadás-átvételéről és visszavételéről külön jegyzőkönyv nem kerül felvételre, személyes átvétel esetében az átvétel dátuma, postai úton történő kézbesítés esetén pedig az átvétel vagy az első kézbesítési kísérlet napja az átadás-átvétel és visszavétel napja.

2.10. A Bérbeadó papíron nem adja át a Bérlő részére az Eszköz használati, ill. szerelési útmutatóját, ezt a weboldalon meg tudja tekinteni.

2.11. Bérlő haladéktalanul köteles Bérbeadót tájékoztatni az Eszköz rendellenes állapotáról (meghibásodás, hiányosság, rongálás, stb.).

  1. Bérbeadó jogai és kötelezettségei

3.1. A bérleti keretszerződés időtartama alatt Bérbeadó díjmentesen elvégzi az eszközök garanciális és kötelező átvizsgálását és szervízelését biztosítja az üzemeltetéshez és karbantartáshoz szükséges anyagokat és alkatrészeket, kivéve üzemanyag.

3.2. Az Eszköz meghibásodása esetén Bérbeadó köteles a hibákat elhárítani és a javítást elvégezni vagy elvégeztetni.

3.3. Bérbeadó nem felel az Eszköz állása miatt keletkezett károkért.

3.4. Amennyiben a Bérlő késik a bérleti számlák kiegyenlítésével, a Bérbeadó – előzetes felszólítás után – jogosult az Eszközt Bérbevevő által a szerződéskor megadott címről elszállítani, ami nem minősül birtokháborításnak. Amennyiben a Bérbeadó a fizetési felszólításra nem reagál, a számlákat nem egyenlíti ki, a késedelmes napok után Bérbeadó jogosult a havi/heti bérleti díjú Eszközök esetén napi bruttó 1.000 Ft, a napi bérleti díjú Eszközök esetén a napi 2.000 Ft bérleti díj felszámolására.

3.5. A Bérbeadó egyoldalúan nem módosíthatja a bérleti keretszerződést, ill. a bérleti díjakat.

  1. Bérlő jogai és kötelezettségei

4.1. A Bérlő köteles részletesen megismerkedni az Eszköz használatával, azt a használati utasításban leírtak szerint rendeltetésszerűen, a bérleti keretszerződésben meghatározott helyen használni. Köteles az Eszközt használaton kívül zárt vagy őrzött helyen tárolni. Az eszköz(öke)t harmadik személynek használatra át nem adhatja. Eltérő megállapodás hiányában az ország területéről ki nem viheti. A Bérbeadó előzetes írásbeli hozzájárulása szükséges az Eszköz helyének minden változásához.

4.2. A Bérlő köteles a bérelt eszközt a rendelkezésre álló eszközökkel megvédeni a lopással szemben,  használaton kívül minden esetben illetéktelen személyek elől elzártan tartani; tilos azt közterületen felügyelet nélkül hagyni.

4.3. A Bérlő kötelezi magát, hogy a bérleti keretszerződésben rögzített bármely adat megváltozása esetén haladéktalanul tájékoztatja a Bérbeadót.

4.4. A Bérlő kötelezi magát, az üzemeltetői feladatok ellátására, továbbá arra, hogy az eszköz(öke)t csak megfelelő szaktudással, gyakorlattal rendelkező személyzet használhatja. Vállalja, hogy a munkavédelmi előírásokra a kezelő személyzetet kioktatja, az előírások betartását folyamatosan ellenőrzi.

4.5. A Bérlő kötelezi magát a karbantartási utasításban szereplő, az üzemeltetéshez szükséges rendszeres karbantartás szakszerű elvégzésére az ezzel járó dokumentációs feladatok ellátására. A nem rendeltetésszerű használatból, gondatlanságból, az elmulasztott vagy szakszerűtlenül elvégzett karbantartásból származó javítási és tisztítási költségeket a Bérlő köteles Bérbeadó számára megtéríteni.

4.6. A rendszeres karbantartás és üzemeltetés költségei – eltérő megállapodás hiányában – a Bérlőt terhelik.

4.7. Az elektromos eszközöket kizárólag Fi relével biztosított hálózatról üzemeltetheti. Amennyiben a bérbe adott eszköz áramvédő kapcsolóval (ÁVK) ellátott, úgy annak a jogszabályok szerinti ellenőrzése a Bérlő feladata.

4.8. Bérlő viseli az Eszköz szállítási költségeit Bérbeadó telephelyéről a felhasználás helyére, valamint a bérleti idő lejárta után vissza a telephelyre az eszköz rakodási, csomagolási költségeivel együtt.

4.9. A Bérbeadó előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül Bérlő az eszközt nem jelölheti meg és azon reklámanyagot nem helyezhet el.

4.10. A Bérlő minden esetben köteles biztosítani az Eszközhöz történő hozzáférést a Bérbeadó számára. Ha Bérbeadó szállítja vissza az eszközt, akkor Bérlő kötelezettsége Bérbeadót értesíteni írásban a visszaszállítás időpontjáról, helyéről és az átadó személyéről. Ennek elmaradása esetén Bérlő bérleti díj fizetésének kötelezettsége változatlanul fennáll.

  1. Bérleti díj, fizetési feltételek

5.1. A Bérlő a bérelt eszköz használatáért a Bérbeadónak a konkrét bérleti szerződésben meghatározott bérleti díjat fizeti. A határozott időre kötött bérleti szerződés esetén, ha a Bérlő lejáratkor nem hozza vissza az Eszközt, a szerződés határozatlan idejűvé válik és Bérlő írásban közli Bérbeadóval, hogy mennyi időtartamra kívánja bérelni az Eszközt.

5.2. Eltérő megállapodás hiányában a számlák késedelmes fizetése esetén a késedelmes napok után Bérbeadó jogosult a havi/heti bérleti díjú Eszközök esetén napi bruttó 1.000 Ft, a napi bérleti díjú Eszközök esetén 2.000 Ft napi bérleti díj felszámolására.

5.3. A Bérlő tudomásul veszi, hogy bérleti díj fizetési kötelezettsége akkor is fennáll, ha a bérbe vett eszközt harmadik személytől függő okok miatt nem tudja használni.

5.4. A Bérlő az adott bérleti keretszerződésben meghatározott kauciót fizeti Bérbeadónak. A kauciót Bérbeadó Bérlő külön megkérdezése nélkül felhasználhatja, amennyiben a Bérlő bérleti díj és járulékai fizetési kötelezettségének nem tesz eleget, avagy a bérelt eszköz károsodik, elveszik, vagy megsemmisül.

5.5. A bérleti díj fizetése minden esetben előre történik – az eszköz átvételét megelőzően –  készpénzben, vagy átutalással, számla alapján.

  1. Felelősség, felelősségkorlátozás

6.1. A Bérlő feltétlen felelősséget vállal a bérelt Eszközért, annak átvételétől kezdődően a megadott helyen történő hibamentes, rendezett állapotban történő visszaadásáig.

6.2. A Eszköz helyrehozhatatlan károsodása, megsemmisülése, jogtalan eltulajdonítása esetén – mely tényről haladéktalanul értesíti Bérbeadót – a Bérlő köteles megfizetni az Eszköz bérleti keretszerződésben meghatározott és Bérlő által elfogadott értékét. Ebben az esetben a kaució a Bérbeadót illeti, a Bérlő pedig köteles a kaució és az Eszköz szerződésben feltüntetett forgalmi értékének a különbözetét megfizetni.

6.3. A Bérlő nem felel az Eszköz rendeltetésszerű használata során bekövetkezett elhasználódásért.

6.4. Az Eszköz használata során harmadik személynek okozott kárért a Bérlő tartozik felelősséggel. Ilyen esetekről köteles haladéktalanul értesíteni a Bérbeadót.

6.5. A Bérbeadó nem felelős sem a közvetett, sem a közvetlen kárért, amely a Bérlőnél vagy harmadik félnél merül fel az Eszköz hibája vagy olyan más ok miatt, amely a Bérbeadó befolyásán kívül esik, vagy amely a Bérlő tevékenysége vagy tevékenységének elmulasztása miatt keletkezik. A Bérbeadó nem vonható felelősségre közvetett károkért. A Bérbeadó szerződésszegése esetén, a Bérlő jogorvoslatának mértéke az esedékessé váló bérleti díjra korlátozódik.

6.6. A jelen általános szerződési feltételek, valamint a bérlet keretszerződésben foglaltak Bérlő általi megszegése esetén, vagy amennyiben a bérlet letelte után 3 nappal a Bérlő a bérelt eszközt kellő indok nélkül nem szolgáltatja vissza, vagy a Bérbeadó felé fennálló tartozását Bérbeadó írásos felszólítása ellenére sem rendezi, valamint késedelmét nem menti ki, Bérbeadó jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani, illetve a bérelt eszközt Bérlőtől visszavenni, illetve intézkedni annak visszaszolgáltatását illetően. A bérelt eszköz késedelmes (3 napon túli) visszaszolgáltatása esetén Bérbeadó jogosult vélelmezni, hogy a bérelt eszközre nézve Bérlő a Büntető Törvénykönyvbe ütköző sikkasztást követett el, ezért Bérbeadó jogosult Bérlővel szemben feljelentést tenni, illetve a bérelt eszközt köröztetni.

  1. A Bérleti Szerződés megszűnése

7.1. A határozott időre kötött Bérleti Szerződés a határozott idő elteltével szűnik meg, kivéve, ha a szerződés nem alakul át határozatlan idejűvé.

7.2. A határozatlan idejű szerződés, írásban közölt felmondással és/vagy az eszköz a Bérbeadó részére történő visszaszolgáltatásával szűnik meg.

7.3. A Bérbeadó írásbeli felszólítást követően azonnali hatállyal felmondhatja a szerződést és elszállíthatja a bérlet tárgyát képező Eszközt, ha a Bérlő megsérti a bérleti keretszerződés és az általános szerződéses feltételek rendelkezéseit, vagy, ha a Bérlő felszámolás alá kerül vagy megszűnik. Ebben az esetben Bérlő nem akadályozhatja meg az Eszköz elszállítását, biztosítja Bérbeadó szabad bejutását az ingatlanra, ahol az Eszköz van, és nem tekinti az oda bejutást birtokháborításnak.

  1. Záró rendelkezések

8.1. Az e szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. vonatkozó rendelkezéseit kell alkalmazni.

8.2. Bérlő reklamációit az alábbi módokon intézheti:

E-mailben: info@babaholmiberles.hu melyben kérjük leírni a pontos problémát, ha lehetséges, kérjük fényképfelvétel csatolását is a hibáról. 1 munkanapon belül válaszolunk, és jogos igény esetén intézkedünk a hiba kijavításáról a válaszlevélben leírtak szerint.

Hatályos: 2025.06.28.

A Megrendelőlap Megrendelő általi elküldésével és annak a Szállító által történő visszaigazolásával a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre

egyrészt Sántha-Bodnár Beáta e.v – Babaholmi bérlés (székhely: 2121 Fót, Késmárk utca 2. 1.ajtó, Adószám: 67789870-1-33) a továbbiakban: Szállító,

Másrészt a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:

  1. A szerződés tárgya a www.babaholmiberles.hu webáruházban található összes árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon ismerheti meg. A webáruházban található termékek adatai a megrendelés időpontjában érvényesek. Újabb ugyanazon termékre vonatkozó, de későbbi időpontban történő megrendelés esetén, az adatok változhatnak.
    A Szállító köteles a megrendelt és az általa visszaigazolt, a Vevő által a Megrendelésen kiválasztott terméke(ke)t a Megrendelésen megjelölt szállítási címre 5 munkanapon belül eljuttatni. 
  2. A Szállító köteles a Személyes átvétel útján megrendelt, a Megrendelő által a Megrendelésen kiválasztott terméke(ke)t a Megrendelő számára a Szállító Átadási pontján (2151 Fót, Késmárk utca 2.) átadni a Megrendelőnek. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul a Megrendelő által a Megrendelésen feltüntetett e-mail vagy telefon útján értesíteni Megrendelőt. A megrendelő köteles 1 munkanapon belül átvenni a kiválasztott terméke(ke)t; ha ez nem történik meg, a megrendelés törlésre kerül.
  3. Megrendelő köteles az általa feladott Megrendelésen megjelölt és a Szállító által a Megrendelő által megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni. Amennyiben Megrendelő a Megrendelésen a vételár teljesítésének módjaként banki átutalást jelölt meg, úgy Megrendelő köteles a vételárat a Szállító által a megrendelőlapon feltüntetett e-mail címre kiküldött díjbekérő alapján az azon feltüntetett fizetési határidőn belül a Szállító fent megjelölt bankszámlájára átutalni. Ez esetben Szállító a vételárnak a bankszámláján történő jóváírását követően 3 munkanapon belül köteles a terméke(ke)t a Megrendelő által megjelölt szállítási címre elküldeni.
  4. Megrendelő köteles a csomag átvételét követően azonnal ellenőrizni a megrendelt termékek sértetlen állapotát. Amennyiben valamilyen sérülést vagy problémát tapasztal a megrendeléssel kapcsolatba, a Megrendelőnek 1 munkanap áll rendelkezésére bejelenteni a Szállító felé ezt a info@babaholmiberles.hu email címen.
  5. Szállító a megkötött szerződést írásban kötöttnek minősíti, a szerződést teljesítés után online iktatja, így az esetleges jogviták esetén a beérkezett rendelés, ami írásbeli szerződésnek minősül visszakereshető a Szállító adatbázisából. Szállító a Megrendelő adatait a szerződés teljesítése és az esetleges kifogások intézése érdekében az ügyletekre vonatkozó adatokkal együtt tárolja, azokat alvállalkozóinak átadja, akik azonban nem jogosultak azokat a teljesítést követően tovább tárolni, illetve megőrizni vagy más harmadik személyek részére továbbadni.
  6. A szerződés nyelve magyar, írásban kötöttnek minősül, iktatásra nem kerül, a későbbiekben nem visszakereshető. A szerződés magatartási kódexre nem utal.
  7. Az esetleges jogviták elbírálására Felek (hatáskörtől függően) a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a Fővárosi Bíróság illetékességét kötik ki.
  8. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.