Információk

Cégnév / Név: Sántha-Bodnár Beáta e.v.
Székhely: 1042 Budapest, Lebstück Mária utca 47. II./15.
Személyes átvétel: 2151 Fót, Késmárk utca 2.
Telefon: 70/324-7307
E-mail: info@babaholmiberles.hu
Áruház neve: Babaholmi bérlés és webáruház
Adószám: 67789870-1-41
Nyilvántartási szám: 50764954
Bankszámlaszám: 11773133-11486598 (OTP)
Kapcsolattartó neve: Sántha-Bodnár Beáta

Átvételi pont

Előzetes telefonos egyeztetés szükséges

Cím: 2151 Fót, Késmárk utca 2.
Nyitvatartás: H - P: 16:30-19:00
Szo - V: 09:00-19:00
Elérhetőség: 70/324-7307

Gyakran ismételt kérdések

Bérléssel kapcsolatban

Miért éri meg bérelni?

A legfőbb ok: olcsóbb bérelni, mint megvenni.

Az apróságok is van, hogy bosszantóak:
– ha elromlik a termék, nincs csere – nálam van
– nincs már szükséged az eszközre, csak teszed jobbra-balra
– megveszel egy terméket több tízezer forintért, de jó ha féláron el tudod adni, és még sok-sok idődbe is telik, hogy megvegyék, addig a helyet foglalja
– nem tudod, hogy számotokra megfelel e a termék, potyára veszel pl. egy orrszívót (kb 50e Ft)

Kaphatok-e kedvezményt a bérleti díjakból?

Igen:

  • több termék rendelése
  • termékajánlás 
  • hosszú távú bérlet

esetén is biztosítunk kedvezményeket a bérlet teljes időtartamára, keress bátran a részletekért.

Mikortól számolódik a bérlési idő?

Személyes átvételkor: átadás másnapjától

Foxpost automata esetén: a csomag ELHELYEZÉSÉNEK másnapjától (nem az átvétel másnapjától)

GLS csomagküldő esetén: az első kézbesítés másnapjától (akkor is, ha csak 2. alkalom esetén sikerült az átvétel)

MPL csomagküldő esetén: átvétel másnapjától

Van lehetőség hosszabbításra?

Természetesen!

Személyesen is átadhatod a készpénzt, esetleg utalhatsz is vagy bankkártyával online is rendezheted az anyagiakat. Díjbekérőt küldünk és eldöntöd, hogy utalsz vagy bankkártyával fizetsz online.

Mikor kell visszaadni a terméket?

A bérlési idő utolsó napján kell visszahozni a terméket, vagy feladni az általad választott módon.

3 hónapra béreltem eszközt, mégis visszavinném, mert nincs rá szükségem. Visszajár a bérleti díj?

Igen, visszajár, de minden megkezdett hónapot fizetni kell.

3 hónapra a mérleget akciósan 4.500 Ft-ért lehet bérelni.
A lejárat előtti visszaszolgáltatás esetén az akció érvényét veszti. 1,5 hónap után visszahoznád az eszközt.
Mivel a 2. hónapot megkezdted, 2 havi díjat kell csak fizetned: 2 hónapra a mérleg 3.500 Ft-ba kerül akciósan, így 1.000 Ft a „visszajáró”.

Bérlés után megvásárolhatom a terméket?

Röviden nem. DE mégis van lehetőség! 🙂

Van egy szolgáltatásunk, a „Próbáld ki és vedd meg”

———————————–

Működése példán keresztül:

Szeretnél egy Nosiboo orrszívót venni a kisbabádnak, de nem tudod, hogy NEKTEK beválik e.

  1. Nálam kibéreled 1 hétre az orrszívót 2.500 Ft bérleti díjért
  2. Használjátok 1 hétig, ezalatt kiderül, hogy beválik  vagy sem.
  3. A lejárat után a nálad lévő orrszívót vissza kell hozni, visszakapjátok a kauciót.
  4. Egy vadonatúj eszközt vehetsz nálam. Színt előre leegyeztetjük.  A bérlés díjat pedig jóváírjuk a vásárlásból.
Kihez fordulhatok további kérdéseimmel?

Mobil: +36 (70) 324 7307

Email: info@babaholmiberles.hu

Megrendeléssel kapcsolatban

Hogyan tudok bérelni?

Válaszd ki a Termékek menüpontból a bérelni kívánt eszközt. A termék képe mellett jobb oldalon láthatsz egy „Bérlési idő” gombot, mellyel kiválaszthatod, mennyi időre szeretnéd bérelni a terméket, majd a „Kosárba tesz” ikont, melyet megnyomva a termék bekerül a kosárba. A kosarat felül, jobb oldalon találod meg. Ha a kosár tartalmára kattintasz és kiválasztod a megrendelést, akkor már csak az adataidat kell megadnod. Ha sikeresen jártál el és minden fület, kötelezően kitöltendő adatot megadtál, akkor kapsz egy visszajelző e-mailt a megrendelésről.

Szükséges regisztrálni, hogy tudjak bérelni?

Igen, mivel szerződéskötés is történik. Regisztráció

Mit tehetek, ha nem kaptam meg a visszajelző e-mailt a megrendelésről?

Kérlek várj egy kicsit, mert lehet, hogy nem azonnal, hanem pár perc múlva kapod meg az e-mailt, esetleg spam-be rakja a levelet. Ha 1 óra elteltével sem kaptál semmit, kérlek érdeklődj telefonon: +36 (70) 324 7307

Van lehetőségem személyesen átvenni a terméket?

Igen.

Miután megrendelted a terméket, előzetesen egyeztetett időpontban át is veheted, általában 16-19 óra között vagy hétvégén egész nap. Üzlettel nem rendelkezünk, a terméket az átadás-átvételi pontunkon tudod átvenni.

Cím: 2151 Fót, Késmárk utca 2.

Elérhetőség: +36 (70) 324 7307

Van házhozszállítás?

Igen, országosan adunk bérbe termékeket, a Gls futárszolgálat, MPL csomagszolgálat és a Foxpost segítségével. Szállítási módokról bővebben..

Mikorra várható a rendelt termék megérkezése?

Termékeink szállítási határideje: 1-5 munkanap, szállítási módtól függően. GLS futárszolgálat 1-2 munkanap, Foxpost automata 2-3 munkanap, MPL csomagszolgálat 2-5 munkanap. A feladott küldemény nyomkövetéséről e-mailt küldünk Neked.

Hétvégén vagy ünnepnapon leadott megrendelésedet az ezt követő első munkanapon dolgozzuk fel.

Mennyibe kerül a bérelt termék házhozszállítása?
Hogyan tudom kifizetni a megrendelt termék árát?

Billingó rendszerén keresztül kiküldésre kerül  a díjbekérő.

Mindig átutalás fizetési mód van beállítva, de a levél megnyitásakor felajánlja a bankkártyával történő kiegyenlítést is.

Utánvétes fizetés NINCS.

Személyes átvétel esetén készpénzzel is.

Szeretném módosítani a rendelésemet, van erre lehetőség?

Igen, ha még nem adtam fel a termékedet. Kérlek érdeklődj telefonon: +36 (70) 324 7307

Kauciót kell fizetni?

Terméktől és bérlési időtől függ. Minden bérelhető termék adatlapján, a kép bal oldalán találsz erről információt.

Pl. mérleghez nem kérünk kauciót, de a légzésfigyelőhöz igen.

Van lehetőség foglalásra?

Igen, az alábbi oldalon bővebben olvashatsz a foglalási lehetőségről: foglalás

Szeretném visszaküldeni a terméke(ke)t, milyen módon tehem meg?

A termék dobozára nem lehet ragasztani semmit.

Visszaküldeni az általatok választott futárszolgálattal/postával történő feladással tudjátok, személyesen Fótra visszahozni vagy Foxpost automatába tudjátok elhelyezni.

Foxpost feladáshoz az adataink:

Név: Sántha-Bodnár Beáta
Telefonszám: 70/324-7307
Email: info@babaholmiberles.hu
Csomagautomata megnevezése: Fót OMV
Csomagautomata pontos címe:  2151 Fót, Szabó Dezső utca 2/B

Futárszolgálattal visszaküldéshez vagy személyes átadásra adataink:

Név: Sántha-Bodnár Beáta
Telefonszám: 70/324-7307
Email: info@babaholmiberles.hu
Cím: 2151 Fót, Késmárk utca 2.

Termékkel kapcsolatban

Mit tegyek, ha problémám van a megrendelt termékkel kapcsolatban?

Kérlek írj e-mailt (info@babaholmiberles.hu) vagy hívj telefonon: +36 (70) 324 7307

Milyen garancia vonatkozik a Babaholmi-tól bérelt termékekre?

Ha bármi gond van a kikölcsönzött eszközzel, csak visszahozzod (személyes átvétel esetén) vagy visszaküldöd (házhozszállítással), és mi adunk/küldünk egy cserekészüléket helyette.

A bérelt termékekhez jár elem?

Igen, minden termékünkhöz adunk elemet, ha nem használható hálózati árammal.

Milyen állapotú az eszköz?

Minden termékünket tisztítva és fertőtlenítve, működőképesen adjuk át.

Hová fordulhatok, ha a bérelt termék működésével, beüzemelésével kapcsolatosan kérdéseim merülnek fel?

Kérlek érdeklődj telefonon: +36 (70) 324 7307 vagy emailben: info@babaholmiberles.hu

Mi történik, ha a termék szennyezett lesz?

A bérlő felelősséget vállal a tisztán tartásért. Ha erősen szennyezett eszközt hozol vissza, 10.000 Ft tisztítási díjat számítunk fel.

Mi történik, ha a termék meghibásodik?

Két eset lehetséges:

– Amennyiben rongálás, eltulajdonítás történt a kölcsönzött eszközön, a javítás és a munkából kiesés költsége Téged terhel. Amennyiben annyira sérült a termék, hogy már javítani se lehet, vagy drágább lenne javíttatni, mint újat venni, a termék árát szintén Neked kell kifizetni, sajnos ezen esetekben a szállítási díjat is. A költségek kiszámítása a mindenkori szervíz és/vagy kiskereskedelmi fogyasztói ár alapján történik!

Az eszközök kiskeredelmi árai itt találhatóak. 

– Ha gyári meghibásodás történik.

Kérlek mindkét esetben vedd fel velünk azonnal a kapcsolatot: +36 (70) 324 7307

Mindkét esetben csereterméket adunk át részedre, melyért előre egyeztetett időpontban tudunk átadni a Fót, Késmárk utca 2-ben, szállítás esetén futárt küldünk a termékért, termékcserével.

Fizetés személyes átvételkor (készpénz vagy utalás)

Átadási pontunkon történő személyes átvétel során a bérelni kívánt termék(ek)et fizetheted készpénzben vagy átutalással.

 

Utalási adatok

Kedvezményezett: Sántha-Bodnár Beáta
Bankszámlaszám: 11773133-11486598 (OTP Bank)
Közlemény: bérlő neve + bérelt eszköz

Előre utalással díjbekérő alapján

Rendelésed kifizetheted átutalással is.

Ennek menete:
1. Add le rendelésed a banki átutalást kiválasztva.
2. Kapsz egy Díjbekérőt a billingo.hu rendszerén kersztül.
3. Utald el a végösszeget a megadott számlaszámra.

 

Utalási adatok

Kedvezményezett: Sántha-Bodnár Beáta
Bankszámlaszám: 11773133-11486598 (OTP Bank)
Közlemény: bérlő neve + bérelt eszköz

Bankkártyás fizetés Barionnal

Választhatod a Barion egyszerű és biztonságos fizetési megoldását is. 

A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. 

Ennek menete:
1. Add le rendelésed a kártyás fizetést kiválasztva.
2. Kapsz egy Díjbekérőt a billingo.hu rendszerén kersztül.
3. A linkre kattintva ki tudod egyenlíteni az összget.

A Barion kezelési költség díja : INGYENES !

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Kérdésed van?
Írj nekünk!

Üzenet küldés

Ha kérdésed van termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatban, vedd fel velünk a kapcsolatot ezen az űrlapon.

Telefonszám

70 324 7307

E-mail cím

info@babaholmiberles.hu